Gyakran ismételt kérdések
Szükséges regisztráció a böngészéshez és vásárláshoz?
Nem szükséges regisztrálnia, webshopunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni.
Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön?
Telephelyünkön nincs mód személyes vásárlásra. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket a webáruházunkban és mi kiszállítjuk Önnek a megrendelt termékeket.
Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?
- Az oldal felső menüsávjában a Termékeink menüpontra kattintva böngészhet termékeink között.
- A felső menüsorban, a kosár szimbólum mellett található nagyító ikonra kattintva feljövő keresőmezőbe írja be a termék nevét, típusát vagy kiszerelését, amelyet keres, majd nyomjon enter billentyűt. A weboldalunk ezután megmutatja a keresési eredményeket.
Előfordulhat, hogy nincs készleten az általam megrendelt termék?
Nem fordulhat elő, mert abban a kivételes esetben, ha nincs készleten valamelyik termékünk, nem is tud rendelni abból a termékből.
Meg lehet személyesen tekinteni valahol a terméket?
A Civita termékek az ország számos kiskereskedelmi boltjában megtalálhatóak. Webáruházunk nem rendelkezik bemutató teremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni.
Tudok áfás számlát igényelni a vásárláskor?
Igen, minden esetben áfás számlát állítunk ki a regisztráció vagy vásárlás során külön megadott számlázási névre és címre.
Eltérhet a vásárló, szállítási és számlázási cím?
Igen, a vásárlásnál a vásárlónak módja van megadni a vásárlói címtél eltérő a szállítási, számlázási címet, amik különbözőek is lehetnek.
Milyen fizetési lehetőségek vannak vásárláskor?
- Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód.
- Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a futárszolgálatnál.
- Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a PostaPontokon, a MolPostaPontokon és a CoopPostapontokon.
- Bankkártyás fizetés utánvételkor a Posta Csomagautomatáknál.
- Amennyiben megrendelésének ellenértéke (szállítási díjjal együtt) eléri a 25.000 forintot, kizárólag online bankkártyás előre fizetést fogadunk el.
Lehet átutalással fizetni a webshopban?
Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód, illetve bankkártyás és/vagy készpénzes fizetésre utánvételkor a futárszolgálatnak, az átvételi pontokon és a csomagautomatáknál.
Hol tudom átvenni a csomagot, ha nem voltam otthon a kézbesítéskor?
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
Amennyiben nem tudtam átvenni az értesítésben megjelölt napon a terméket, történik károsodás a termékekben?
Nem, termékeink hosszan eltarthatóak, nem igényelnek hűtést és különleges tárolási módot.
Nem kaptam számlát, mikor és hogyan kapom meg?
A számlát minden esetben a csomagolásban találja meg.
Amennyiben valamilyen hiba folytán még sem érkezik meg a számla, kérjük jelezze e-mail címünkre küldött levélben. A hiányzó számlát utólag elküldjük Önnek a megrendeléskor megadott szállítási címre.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
Az aktuális árakat az alábbi tájékoztató oldalon találja: link.
Mikor kapom meg a terméket?
A visszaigazolásban egy várható szállítási dátumot adunk meg Önnek. A pontos időpontról a futárszolgálat értesíti Önt. A csomag várhatóan 4 munkanapon belül érkezik meg az ország bármely pontjára. Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!
Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?
- A házhoz szállításnál reggel 8 és délután 16 óra között történik az első kézbesítés. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?
Kérjük, minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!
Amennyiben a termék átvételekor sérülést észlel, ne vegye át, hanem küldje vissza az árut. Fontos, hogy a hibáról jegyzőkönyvet vetessen fel. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni. A hibás terméket a lehető legrövidebb időn belül kicseréljük. A kicserélt termék érkezéséről – a megrendeléssel azonos módon - értesítést küldünk.
Klikkeljen a Civita termékek vásárlásához!
A Civita termékek a nagyobb áruházakban, bio- és egészség boltokban is megvásárolhatók, webáruházunkból pedig pár kattintással megrendelhetők.