Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztráció a böngészéshez és vásárláshoz?

Nem szükséges regisztrálnia, webshopunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön?

Telephelyünkön nincs mód személyes vásárlásra. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket a webáruházunkban és mi kiszállítjuk Önnek a megrendelt termékeket.

Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?
  • Az oldal felső menüsávjában a Termékeink menüpontra kattintva böngészhet termékeink között.
  • A felső menüsorban, a kosár szimbólum mellett található nagyító ikonra kattintva feljövő keresőmezőbe írja be a termék nevét, típusát vagy kiszerelését, amelyet keres, majd nyomjon enter billentyűt. A weboldalunk ezután megmutatja a keresési eredményeket.
Előfordulhat, hogy nincs készleten az általam megrendelt termék?

Nem fordulhat elő, mert abban a kivételes esetben, ha nincs készleten valamelyik termékünk, nem is tud rendelni abból a termékből.

Meg lehet személyesen tekinteni valahol a terméket?

A Civita termékek az ország számos kiskereskedelmi boltjában megtalálhatóak. Webáruházunk nem rendelkezik bemutató teremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni.

Tudok áfás számlát igényelni a vásárláskor?

Igen, minden esetben áfás számlát állítunk ki a regisztráció vagy vásárlás során külön megadott számlázási névre és címre.

Eltérhet a vásárló, szállítási és számlázási cím?

Igen, a vásárlásnál a vásárlónak módja van megadni a vásárlói címtél eltérő a szállítási, számlázási címet, amik különbözőek is lehetnek.

Milyen fizetési lehetőségek vannak vásárláskor?
  • Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód.
  • Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a futárszolgálatnál.
  • Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a PostaPontokon, a MolPostaPontokon és a CoopPostapontokon.
  • Bankkártyás fizetés utánvételkor a Posta Csomagautomatáknál.
  • Amennyiben megrendelésének ellenértéke (szállítási díjjal együtt) eléri a 25.000 forintot, kizárólag online bankkártyás előre fizetést fogadunk el.
Lehet átutalással fizetni a webshopban?

Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód, illetve bankkártyás és/vagy készpénzes fizetésre utánvételkor a futárszolgálatnak, az átvételi pontokon és a csomagautomatáknál.

Hol tudom átvenni a csomagot, ha nem voltam otthon a kézbesítéskor?

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Amennyiben nem tudtam átvenni az értesítésben megjelölt napon a terméket, történik károsodás a termékekben?

Nem, termékeink hosszan eltarthatóak, nem igényelnek hűtést és különleges tárolási módot.

Nem kaptam számlát, mikor és hogyan kapom meg?

A számlát minden esetben a csomagolásban találja meg.

Amennyiben valamilyen hiba folytán még sem érkezik meg a számla, kérjük jelezze e-mail címünkre küldött levélben.  A hiányzó számlát utólag elküldjük Önnek a megrendeléskor megadott szállítási címre.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Az aktuális árakat az alábbi tájékoztató oldalon találja: link.

Mikor kapom meg a terméket?

A visszaigazolásban egy várható szállítási dátumot adunk meg Önnek. A pontos időpontról a futárszolgálat értesíti Önt. A csomag várhatóan 4 munkanapon belül érkezik meg az ország bármely pontjára. Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!

Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?
  • A házhoz szállításnál reggel 8 és délután 16 óra között történik az első kézbesítés. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Kérjük, minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Amennyiben a termék átvételekor sérülést észlel, ne vegye át, hanem küldje vissza az árut. Fontos, hogy a hibáról jegyzőkönyvet vetessen fel. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni. A hibás terméket a lehető legrövidebb időn belül kicseréljük. A kicserélt termék érkezéséről – a megrendeléssel azonos módon - értesítést küldünk.

Klikkeljen a Civita termékek vásárlásához!

A Civita termékek a nagyobb áruházakban, bio- és egészség boltokban is megvásárolhatók, webáruházunkból pedig pár kattintással megrendelhetők.