Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztráció a böngészéshez és vásárláshoz?

Nem szükséges regisztrálnia, webshopunkban regisztráció nélkül is lehet vásárolni.

Vásárolhatok személyesen is a telephelyükön?

Telephelyünkön nincs mód személyes vásárlásra. Minden esetben meg kell rendelnie a terméket a webáruházunkban és mi kiszállítjuk Önnek a megrendelt termékeket.

Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?
  • Az oldal felső menüsávjában a Termékeink menüpontra kattintva böngészhet termékeink között.
  • A felső menüsorban, a kosár szimbólum mellett található nagyító ikonra kattintva feljövő keresőmezőbe írja be a termék nevét, típusát vagy kiszerelését, amelyet keres, majd nyomjon enter billentyűt. A weboldalunk ezután megmutatja a keresési eredményeket.
Előfordulhat, hogy nincs készleten az általam megrendelt termék?

Nem fordulhat elő, mert abban a kivételes esetben, ha nincs készleten valamelyik termékünk, nem is tud rendelni abból a termékből.

Meg lehet személyesen tekinteni valahol a terméket?

A Civita termékek az ország számos kiskereskedelmi boltjában megtalálhatóak. Webáruházunk nem rendelkezik bemutató teremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni.

Tudok áfás számlát igényelni a vásárláskor?

Igen, minden esetben áfás számlát állítunk ki a regisztráció vagy vásárlás során külön megadott számlázási névre és címre.

Eltérhet a vásárló, szállítási és számlázási cím?

Igen, a vásárlásnál a vásárlónak módja van megadni a vásárlói címtél eltérő a szállítási, számlázási címet, amik különbözőek is lehetnek.

Milyen fizetési lehetőségek vannak vásárláskor?
  • Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód.
  • Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a futárszolgálatnál.
  • Bankkártyás és készpénzes fizetés utánvételkor a PostaPontokon, a MolPostaPontokon és a CoopPostapontokon.
  • Bankkártyás fizetés utánvételkor a Posta Csomagautomatáknál.
  • Amennyiben megrendelésének ellenértéke (szállítási díjjal együtt) eléri a 25.000 forintot, kizárólag online bankkártyás előre fizetést fogadunk el.
Lehet átutalással fizetni a webshopban?

Webshopunkban online bankkártyás fizetésre van mód, illetve bankkártyás és/vagy készpénzes fizetésre utánvételkor a futárszolgálatnak, az átvételi pontokon és a csomagautomatáknál.

Milyen módon tudom átvenni a csomagot, ha nem házhoz szállítást kérek?

A megrendelt árút PostaPontokon, a MolPostaPontokon és a CoopPostapontokon, illetve Posta Csomagautomatáknál is átveheti.

Hol tudom átvenni a csomagot, ha nem voltam otthon a kézbesítéskor?

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Meddig tudom átvenni a csomagot, ha PostaPontra kértem a csomagot?

A Postán maradóként, PostaPontra, vagy MopPostaPontra vagy CoopPostapontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 10 munkanap. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén nyitva tartási időben hétfőtől-szombatig lehetséges.

Amennyiben nem tudtam átvenni az értesítésben megjelölt napon a terméket, történik károsodás a termékekben?

Nem, termékeink hosszan eltarthatóak, nem igényelnek hűtést és különleges tárolási módot.

Nem kaptam számlát, mikor és hogyan kapom meg?

A számlát minden esetben a csomagolásban találja meg.

Amennyiben valamilyen hiba folytán még sem érkezik meg a számla, kérjük jelezze e-mail címünkre küldött levélben.  A hiányzó számlát utólag elküldjük Önnek a megrendeléskor megadott szállítási címre.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Kis csomag (5 kg alatti doboz) esetén 1200 Ft.

Közepes csomag (5 kg feletti és 10 kg alatti doboz) esetén 2200 Ft.

Nagy csomag (10 kg feletti és 20 kg alatti doboz) esetén  2640 Ft.

Mennyibe kerül a Postapontra történő szállítás?

Kis csomag (5 kg alatti doboz) esetén 960 Ft.

Közepes csomag (5 kg feletti és 10 kg alatti doboz) esetén 1890 Ft.

Nagy csomag (10 kg feletti és 20 kg alatti doboz) esetén   2300 Ft.

Mennyibe kerül a Posta Csomagautomatába történő szállítás?

Kis csomag (5 kg alatti doboz) esetén 960 Ft, Közepes csomag (5 kg feletti és 10 kg alatti doboz) esetén 1220 Ft, Nagy csomag (10 kg feletti és 20 kg alatti doboz) esetén  1520 Ft,.

Mikor kapom meg a terméket?

A visszaigazolásban egy várható szállítási dátumot adunk meg Önnek. A pontos időpontról a futárszolgálat értesíti Önt. A csomag várhatóan 4 munkanapon belül érkezik meg az ország bármely pontjára. Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!

Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?
  • A házhoz szállításnál reggel 8 és délután 16 óra között történik az első kézbesítés. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
  • A PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.
Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Kérjük, minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Amennyiben a termék átvételekor sérülést észlel, ne vegye át, hanem küldje vissza az árut. Fontos, hogy a hibáról jegyzőkönyvet vetessen fel. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni. A hibás terméket a lehető legrövidebb időn belül kicseréljük. A kicserélt termék érkezéséről – a megrendeléssel azonos módon - értesítést küldünk.

Klikkeljen a Civita termékek vásárlásához!

A Civita termékek a nagyobb áruházakban, bio- és egészség boltokban is megvásárolhatók, webáruházunkból pedig pár kattintással megrendelhetők.